חדרי קירור לא מודולריים

חדרי קירור / חדרי קירור לא מודולריים


חדרי קירור לא מודולריים

מחיר מבצע מיוחד

כולל אחריות ושירות מלאים


חזרה לחדרי קירור >>

חדרי קירור לא מודולריים. 

חדרי קירור ו/או הקפאה לא מודולריים ניתן למצוא במגוון רחב של תחומים כמו חקלאות, תעשיית המזון, רשתות שיווק קמעונאי וסיטונאי, מטבחים של בתי מלון וקייטרינגים, מחסני בשר ומזון גדולים ועוד.

היתרון של חדרי קירור ו/או הקפאה לא מודולריים הוא האפשרות להרכיב חדרים, מחסני קירור או הקפאה בכל גודל בהתאם לצרכי הלקוח.

מחסני קירור ו/או הקפאה גדולים במיוחד בנויים משלד פלדה שעליו מותקנים סנדוויץ' פנלים וכל זאת כדי להעניק בטיחות מלאה למבנה. חוץ מרכיבי חדרי קירור ו/או הקפאה, במקרים של בניית מחסני קירור או הקפאה גדולים במיוחד אנחנו מספקים תכנית בניה מסודרת המתוכננת על ידי צוות המהנדסים במפעל היצרן הכולל שרטוטים, סקיצות ושלבי התקנה מהכנת השטח ועד השלב האחרון שהוא הפעלת המחסן.

 

אפשרויות יצור:

חדרי קירור ו/או הקפאה סטנדרטיים עם דלת הזזה או דלת כנף.

חדרי קירור עם חזית מזכוכית מבודדת 4-8-4 , בהם משתמשים למשל בחנויות פרחים, חנויות משקאות ובבתי עסק שדרוש להם גם חדר קירור וגם וויטרינה.

חדרי קירור ו/או הקפאה עם רצפה מבודדת , או ללא רצפה מבודדת המותקנים ישירות לרצפת בטון או קרמיקה.

חדרי קירור ו/או הקפאה קטנים וגדולים במיוחד, מחסני קירור ו/או הקפאה עם הרכבת הפנלים על שלד פלדה ייחודי.

 

רכיבים של חדרי קירור והקפאה:

חדרי קירור ו/או הקפאה עשויים מסנדוויץ' פנלים בעובי 60,50,40, 80 , 120,100 מ"מ באיכות הגבוהה ביותר. חיבור סנדוויץ' פאנלים הוא חיבור שקע-תקע . אנחנו מספקים כל החלקים הנדרשים לחיבור סנדוויץ' פנלים כמו זוויות ייחודיות פנימיות וחיצוניות , ברגים מיוחדים ועמידים בטמפרטורות נמוכות וכל החלקים הנדרשים להתקנה , כך שמתקיני החדר מקבלים יחד עם רכיבים כמו סנדוויץ' פנלים ודלתות , את כל יתר החלקים הנדרשים להקמת והפעלת החדר עד הבורג האחרון. 

דלתות של חדרי קירור ו/או הקפאה מצוידות בפרזול איטלקי MTH , או פרזול ספרדי KIDE לדלתות הזזה , או פרזול גרמני Rahrbach לדלתות כנף גדולות במיוחד. פרזול אירופי מהיצרנים הגדולים והמובילים באירופה המבטיחים איכות ובטחון ומעניקים ללקוחותינו שימוש בדלתות לאורך זמן רב במיוחד. סנדוויץ' פנלים של חדרי קירור ו/או הקפאה עשויים משני פחים של פלדה מגולוונת בעובי 0.5 מ"מ במילוי פוליראוטן PUR או במילוי פולייזוציאנורת PIR של חברת Dow Chemical (גרמניה). 

 

אפשרויות ציפוי :

פלדה מגולוונת

פלדה מגולוונת צבועה לפי קטלוג צבעים RAL נירוסטה AISI 304 (למוצרי מזון)    נירוסטה AISI 430

 

זמן אספקה של חדרי קירור לא מודולריים - 30 ימי עבודה. 

Share by:
google-site-verification=KIVkLC4dWr9KFkLO4Fquy7AFcXJhQMALudIH2-UxprY